dinsdag 11 december 2012

De Kerstmanoptocht

Wij hebben al enige tijd onze, nep, kerstboom staan. Jilles heeft zich prima vermaakt met het zorgvuldig ophangen van de ballen en het plaatsen van de decoratie in de woonkamer. De winkels puilen uit van de kerst spullen, de brievenbus stroomt over van de folders en het aftellen naar Kerst is begonnen.
Voor mijn gevoel is het nog lang geen Kerst en ik ben benieuwd hoeveel jaar ik dat gevoel zal behouden. Volgens mij heeft dat aanpassen. Dus in korte broek naar de Kerstman optocht in de stad. Het deed me denken aan de bloemencorso in winkel. Prachtige praalwagens, men heeft een hoop werk verzet, veel toeloop in de stad, gezellig druk maar een Kerst optocht. Ik weet het niet, beslis zelf maar.












1 opmerking:

  1. Hoi, Ik vind dat er zeker veel werk is verzet !!
    De sneeuw taferelen zonder sneeuw zien er ook goed uit.
    Zijn er speciale groepen uit wijken die dit maken? Net zo iets als bij ons carnaval?
    Groetjes,
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen