woensdag 8 mei 2013

Herfst

Na maanden van heerlijk weer is dan toch echt de herfst aangebroken. Heerlijk weer houd hier in geen wind, geen regen, zonneschijn, blauwe lucht, ramen en deuren open tussen 11:00u en 15:00u. Daarvoor en daarna koelt het hard af zowel binnen als buiten.Bij het ontbijt gaat dan ook de elektrische kachel aan in de keuken en rond vieren gaat de open haard aan tot bedtijd. De gemiddelde temperatuur lag toch steeds rond de 15 graden. De meteorologen hebben het erover dat Nieuw Zeeland al meer een mediterraans klimaat gaat krijgen de komende jaren. Geen probleem mee! We hebben net een week met veel regen achter de rug en we waren vergeten hoe gauw dat verveelt! Het voordeel was wel dat we flink hebben opgeruimd in huis en dat er een hoop spullen naar onze buurjongen,Finnley, zijn gegaan. Leuk om te zien hoe blij hij ermee is. Maar goed, de herfst. Voorheen maakten we een herfst tafel, daarop werd alles gelegd wat Thijs en Jilles vonden. Dennenappels, kastanjes, mooi gekleurde bladeren, takjes, lego poppetjes, een auto met laadbak....We gingen dan ook naar het bos in Petten. Nu zijn we omringd door bomen en de enige die nog iets opraapt ben ik zelf! De foto's zijn gemaakt met mijn I pod en als ik ze vergroot dan zijn ze onscherp. Het zijn impressies van de herfst hier, geniet ervan net zoals wij doen!
















1 opmerking:

  1. Hoi,
    Gaan jullie naar de winter, gaan wij langzaam naar de zomer, met af en toe een vleugje herfst moet ik zeggen. "s avonds en 's morgens is het ook nog erg fris.Ik vind je foto's prachtig! heel veel groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen