donderdag 12 januari 2012

Visite uit Nederland

Onze eerste Hollandse visite is er! Jawel, het is Johan onze vriend uit Purmerend. We hebben hem van het vliegveld opgehaald. Hij vond het geen lange reis, was niet moe, had geen last van jetlag. Johan kwam uit Sydney wat maar 3 uur vliegen is! Hij is al vanaf begin december op reis in AustraliĆ« en is nu even een paar dagen bij ons.  De dag erna gingen we weer naar het vliegveld en dit keer om mijn moeder op te halen. Voor haar was het wel een lange vlucht. Ze is 30 uur onderweg geweest. Het weerzien met haar kleinzoons was hartverwarmend!
Het is toch wel vreemd om beide personen op onze bank te zien zitten.... Beide hebben vaker op onze bank gezeten maar dan stond deze in Schagen! We genieten allemaal van het samenzijn en Thijs en Jilles vinden het geweldig om te kunnen laten zien hoe hun dagelijks leven er nu uitziet. Inmiddels  vaart Johan op een catamaran langs de eilanden van Fiji en wij pakken onze spullen om een rondrit over het zuidelijke deel van het eiland te maken.

Groeten Marcella

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto van de jongens en Tonnie. Tissues vast nodig gehad.Weet zeker dat ze een heerlijke tijd bij jullie heeft! Veel plezier samen!!! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weerzien, de jongens ziener erg blij weer oma te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie eindelijk weer eens wat bekenden zien ik denk was ik dat maar want ik mis jullie heeeeeeeel erg!!!!!
    Ik moet nu aan het toetje beginnen met me toetje.
    Dus ik doe de groeten namens:
    Aaron
    Ivo
    Carla
    en Mario
    SMIT!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk weer even je moeder/schonnmoeder en Oma bij jullie.
    Geniet er maar van!
    Hartelijke groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste familie Hoedemaker,

    mijn naam is Henny Hoedemaker - om met de deur in huis te vallen - en ik houd een blog http://www.ongebaandepaden.blogspot.com bij via google. Net nadat ik een aflevering daarop geplaatst heb klik op op 'volgende blog' en nog een keer en ik beland tot mijn grote verbazing op The Hoedemakers in New Zealand. Vanwege de 'toevalligheid' ( ? ) van onze overeenkomende achternamen kan ik het niet nalaten te reageren.
    Dat blog kan soms heel onverwachte reacties opleveren heb ik zelf ook al eens meegemaakt.

    groet en misschien tot schrijfs
    Henny Hoedemaker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, Leuk om het blog weer eens te lezen en en ben blij dat ik nu gezien heb waar jullie wonen, werken en leven. Zo heb je er toch een beter beeld van!? Ik heb genoten van de periode dat ik bij jullie te gast was en hoop dat in de toekomst nog een keer te kunnen doen! Heel veel succes verder met alle bijzondere dingen en gewone zaken! Moge we gauw weer wat van elkaar horen!? Groetjes, Johan

    BeantwoordenVerwijderen