dinsdag 17 april 2012

Baan kwijt

Gistermiddag heb ik te horen gekregen dat ik mijn baan kwijtraak. Het bedrijf waar ik werk is per 30 april a.s. verkocht en de nieuwe eigenaars hebben mijn eenmansafdeling niet nodig in hun nieuwe organisatie. Ze hebben de huidige eigenaar verzocht mij te ontslaan voordat de overname in gaat. Ik sta per 27 april a.s. op straat en wordt betaald tot begin mei. Helaas moet ik wel m'n oude mitsubishi inleveren.
In princiepe wordt iedereen ontslagen en meteen weer aangenomen bij deze overname. Dit geld niet voor het management, de oude eigenaar en ik. Deze functies worden door de nieuwe eigenaren anders ingevuld. Het is allemaal nog vers dus ik moet maar eens nadenken wat ik nu ga doen.

We hebben geen spijt van ons avontuur naar NZ er komt alleen een nieuw hoofdstuk bij welke we niet zelf geplanned hadden. Dunedin en Otago zijn prachtig, komend weekend gaan we nog lekker een weekendje weg en vieren we Jilles z'n verjaardag, er is nu nog inkomen.

Later meer......


Herman

4 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte te komende tijd.

    Bram en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herman , Marcella en kinds,
    Kom net van de volkstuin en hoorde van Tonny dit vervelende bericht
    Maar Herman kennende, die heeft zo weer een leuke baan in na ( misschien wel op het andere eiland waar het veel warmer is dan in dunnedin )
    Maar evengoed is dit natuurlijk wel flink balen...
    Nu Herman succes met solliciteren, en als je een baan hebt, dan drinken we er een hertog Jan op!!!

    Groet, Yvon. En Cor-Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee dat is een flink klote zeg. Heel veel sterkte! Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shit zeg, dat is balen. Sterkte en succes!

    Groeten,
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen