maandag 23 april 2012

Laatste werkdag, nieuw kantoor

Gisteren was m'n laatste werkdag. Officieel werk ik tot vrijdag a.s. maar ik maak m'n 4 gespaarde vakantiedagen op. De vele reactie's op m'n vorige bericht via het blog, email en zelfs telefoon doen ons goed. Ons visum is niet in gevaar maar omdat we nog geen twee jaar in het land zijn kunnen we geen gebruik maken van sociale voorzieningen. Ik krijg wat loon mee bij m'n vertrek en ondertussen moet ik gewoon weer een inkomen zien te vinden. Als ik jullie reacties allemaal lees hebben jullie daar alle vertrouwen in.

Vanaf nu kan ik me volledig richten op het zoeken naar een passende nieuwe baan en doe dat vanuit het mooiste hoek kantoor van Dunedin. Met filterkoffie in plaats van oploskoffie, uitzicht over de oceaan in plaats van een werkplaats en op strand slippers in plaats van schoenen met stalen neuzen. Een goed begin.

m'n nieuwe hoek kantoor
Groeten, Herman

4 opmerkingen:

  1. Ok Herreboef.
    Mooie plek heb je daar.
    Nogmaals sterkte met het vinden van een nieuwe baan.
    Wij gaan aanstaande weekend naar Vlie.
    Koninginnedag vieren op Vlie is toch altijd weer een hoogtepunt.

    Groetjes van Bram en Familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend uitzicht heb je daar zeg. Zo kan je je toch niet concentreren?

    Ik kijk gewoon lekker op voorbij razende gele treinen.

    Succes man!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Herman en Gezin inderdaad 'n pracht uitzicht bruist van de ambitie's maak er gebruik van.
    De baan komt er echt wel !!! ben ik sterk van overtuigd !!
    Hartelijke groeten aan Marcella Thijs en Jilles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi broer,
    dit kantoor heeft wel wat hoor!
    Succes met zoeken en geniet van het uitzicht!
    Werkt de secretaresse ook een beetje mee ;-)
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen