donderdag 13 september 2012

Besluit genomen

Na een heel kort familie beraad is er besloten om in Dunedin te blijven.
Nu Marcella een fulltime baan heeft kunnen we in Dunedin blijven en dat is wat we eigenlijk allemaal graag willen. Ik heb de baan in Auckland afgebeld. Marcella heeft inmiddels haar contract getekend en begint volgende week woensdag. Het huishouden gaat door mij worden ingevuld evenals het golfen, vissen, zonnen, cricket training....... Na de zomer kijken we wel of het ons bevalt maar daar hebben we alle vertrouwen in.






Vandaag heb ik les gehad in stofzuigen, bonte was, witte was, afwas,
Marcella heeft een foto gemaakt maar die mag van mij niet op faceboek.

2 opmerkingen:

  1. Jammer, had die foto wel willen zien ;-)
    Vind deze ook leuk hoor!
    Ik denk dat jullie een juiste beslissing hebben genomen, jullie hebben het zo naar je zin in Dunedin en omgeving.
    Heel veel groetjes,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer even een beetje bij gelezen. Ik had jullie een tijdje niet gevolgd, vakantie en mooi weer en zo. Nu is het weer slecht weer en vroeger donker en ga ik af en toe jullie belevenissen weer volgen.

    Groetjes van Anita en de rest van de Wevers.

    BeantwoordenVerwijderen