woensdag 2 november 2011

Mee voor thee

Op een schoolplein kom je aan veel informatie. Met het ene kun je meteen wat en het andere pas later.
De jongens en ikzelf waren gevraagd om afgelopen vrijdagmiddag na schooltijd mee te gaan voor thee.
Prima, leuk. Zo gezegd, zo gedaan. Er waren nog meer mensen gevraagd en er liepen een hoop kinderen rond in en om het huis. Aan de keukentafel hebben we onszelf voorgesteld en zijn we heerlijk aan de praat geraakt. Ondertussen kregen alle kinderen een worstje op een broodje met tomatenketchup en limonade.
Het werd gezellig aan de keukentafel en de kinderen hadden het ook naar hun zin. Ondertussen heb ik Herman een tekst bericht gestuurd met de vraag of hij ook nog kwam. Nee, hij ging eten koken en wenste ons veel plezier. Hij had even het huis voor zichzelf.  Ach ja, wij gingen toch ook zo naar huis.............
Na wat flessen wijn, bier en zakken chips werd het toch echt tijd om naar huis te gaan. Om 21:30u hielp ik Jilles met zijn schoolrugzak en liepen we naar huis. Rondom gelukkig met mijn nieuwe vriendschappen hebben we de jongens naar bed gebracht.Daarna ben ik zelf ook gaan slapen en kon nog net bedenken dat ik geen thee heb gezien!

1 opmerking:

  1. Gezellig!!
    Fijn om te weten dat "even thee drinken" net zo lang duurt als hier.
    Groetjes,Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen